Array ( [type] => 2 [message] => mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30121 [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  املاك دلتا، خريد و اجاره، املاك مسكوني املاك دلتا، خريد و اجاره، املاك مسكوني

املاک دلتا

نفوذ فايل فيك به استارت‌آپ‌هاي مسكن

شيوع عرضه فايل‌هاي فيك در بازار آنلاين، منجر به نارضايتي و سردرگمي تعداد قابل‌توجهي از مراجعه‌كننده‌ها اعم از متقاضيان خريد و اجاره مسكن شده است.

به گزارش «مجله ملكي دلتا»، شيوع فايل‌هاي فيك خريد و اجاره مسكن در بازار آنلاين معاملات ملك، خريداران و مستاجرها را به دردسر انداخت. تعداد افرادي كه بعد از انتخاب اينترنتي آپارتمان با مراجعه به محل قرار با فايل پوچ و غيرواقعي، غافلگير مي‌شوند، به شكل معناداري افزايش يافته است.

واسطه‌ها در اين حالت مدعي مي‌شوند «ملك انتخابي، معامله شده است» تا در نهايت بتوانند فايل‌هاي ضعيف و بي‌مشتري را به متقاضي عرضه كنند.

براي عدم مواجهه متقاضيان با اين پديده يك راهكار وجود دارد؛ اما مهم‌تر از آن، خطر بي‌اعتمادي به استارت‌آپ‌هاي ملكي است كه طراحان اين بازار مي‌توانند از آن جلوگيري كنند.


نفوذ فايل فيك به استارت‌آپ‌هاي مسكن با مسدود كردن امكان تشخيص فايل واقعي از فايل‌هاي دروغين، منجر به ايجاد پارازيت ملكي در بازار آنلاين شده است.

بررسي‌ها نشان مي‌دهد در حالي كه استارت‌آپ‌هاي ملكي با سابقه نزديك به يك دهه هم‌اكنون به يكي از اصلي‌ترين مكان‌هاي مراجعه متقاضيان خريد و فروش و اجاره مسكن براي عرضه و يافتن فايل ملكي تبديل شده‌اند. اما، به تازگي شيوع انتشار فايل فيك در اين سامانه‌هاي مجازي، خطر ركود مراجعه از سوي متقاضيان، براي پلت‌فرم‌هاي عرضه اينترنتي آپارتمان را پررنگ‌ كرده است.

با اين حال، اين وضعيت نوعي شرايط باخت – باخت براي مراجعه‌كننده‌ها به بازار آنلاين املاك مسكوني و همچنين خود اين سامانه‌ها ايجاد خواهد كرد.

تاثير فايل‌هاي فيك به بازار آنلاين املاك
افزايش فايل‌هاي فيك خريد و اجاره در سامانه‌هاي مجازي از يكسو منجر به اتلاف وقت و انرژي مراجعه‌كننده‌ها و همچنين از سوي ديگر، موجب بي‌اعتمادي آنها نسبت به استارت‌آپ‌هاي ملكي و اطلاعات ارائه شده در آنها مي‌شود. همين بي‌اعتمادي مي‌تواند زمينه‌ساز ركود مراجعه به اين پلت‌فرم‌ها شود و كسب و كار آنها را با خطر مواجه كند.

از اين رو، اين پلت‌فرم‌ها جدا از مباحث مربوط به تامين رضايت و حقوق مراجعه‌كننده‌ها ناچار به صحت‌سنجي فايل‌هايي هستند كه از سوي عرضه‌كننده‌هاي مسكن و واسطه‌هاي ملكي در اين سامانه‌هاي مجازي ثبت مي‌شوند.

در پايان لازم به تاكيد است كه طي يك دهه گذشته استارت‌آپ‌هاي ملكي نقش بسيار مهمي در بازاريابي ملكي از يكسو و راهنمايي خريداران وفروشنده‌ها در زمينه كشف قيمت در بازار داشته‌اند.

پيشنهاد مطالعه: مطلب «رشد انفجاري هزينه ساخت مسكن» را در سايت ملكي دلتا بخوانيد.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/4/29 ساعت: ۰۹ توسط:amlakedelta :